Comunicarea eficienta cu clientii nostri - un lucru obligatoriu pentru a obtine cele mai bune rezultat

Blogul agentiei imobiliare New Concept Living
13.12.2022
Comunicarea eficienta cu clientii nostri - un lucru obligatoriu pentru a obtine cele mai bune rezultat


Comunicarea cu clientii este fara indoiala unul dintre cele mai importante aspecte, fie că vorbim despre imobiliare sau despre orice alt domeniu de activitate. Clientul nostru nu este stapanul nostru, dar cu siguranta clientul nostru este prioritatea noastra.
Intelegem ca oamenii vin la noi pentru ca au o nevoie, care trebuie indeplinita.

In acest articol de blog imobiliar prezentam 4 modalitati de comunicare pe care le abordam cu clientii nostri, pentru ca acestia sa simta ca au parte de tot sprijinul nostru in alegerea celei mai bune variante pentru investitia lor. 
Acesta este si motivul pentru care compania New Concept Living are acest logan: We are here to help - Suntem aici sa te ajutam!

1. Aflam care sunt nevoile clientilor
Cand vorbim despre o cerere in imobiliare, automat ne raportam la nevoile clientului. Care sunt nevoile care ar trebui sa fie acoperite pentru a-i livra un produs in concordanta cu expectantele sale? Abia dupa ce aflam raspunsul la aceasta intrebare vom putea trece la urmatoarele etape.

2. Ajustam abordarea in functie de personalitatea clientului
Ne-am convins din viata de zi cu zi ca oamenii sunt foarte diferiti. Acesta este un adevar general valabil ce nu poate fi contestat. Tocmai de aceea, nici in imobiliare nu strica sa fii un bun psiholog. Cunoaste omul din fata ta si modeleaza-te dupa acesta, astfel incat sa eficientizezi procesul de comunicare. Tine minte faptul ca o comunicare buna poate influenta succesul unei tranzactii imobiliare.

3. Suntem rabdatori si mereu pregatiti sa raspundem avalanselor de intrebari
Suntem constienti ca vor veni multe intrebari inspre noi, iar asta este foarte bine. In tot acest proces de cautare, avem rabdare cu clientii nostri si suntem intotdeauna pregatiti sa le oferim cele mai bune raspunsuri. Este normal sa ca clientii sa aiba curiozitati si de asta este important sa apeleze la un specialist. Ne dorim sa facilitam drumul inspre variantele cele mai potrivite pentru nevoile lor.

4. Abordam lucrurile cu sinceritate
Onestitatea este poate una dintre valorile cele mai pretioase. Astfel ca e important sa fim sinceri cu clientii nostri, indiferent ca este in avantajul nostru sau nu. Dat fiind ca pentru cei mai multi dintre clienti, tranzactia imobiliara se intampla o data in viata, este foarte important ca clientul trebuie sa cunoasca plusurile si minusurile unei proprietati. Sa cunoasca toate aspectele. Este responsabilitatea noastra sa livram intotdeauna adevarul.

Vezi oferta noastra imobiliara AICI.
Urmareste-ne si pe pagina noastra de facebook pentru a fi la curent cu cele mai noi oferte.
Da un subscribe pe canalul nostru de Youtube.