Inspire Studio - Locul în care contezi doar TU

Blogul agentiei imobiliare New Concept Living
17.03.2020
Inspire Studio - Locul în care contezi doar TU

Inspire Studio este locul în care clienții sunt cei mai importanți. Toți cei care trec pragul saloanelor de înfrumusețare Inspire spun că au parte de o experiență minunată și pleacă mereu cu zâmbetul pe buze, relaxați și plini de energie. Alexandra Dumitru și Oana Bârlea sunt cele care au pus bazele acestor saloane care sunt în plină dezvoltare. Am stat de vorbă cu Oana și vă invităm în continuare să aflați povestea saloanelor Inspire Studio. 

1. Cum a început povestea Inspire și de unde inspirația pentru acest business? 

Știi momentul acela în care te uiți în oglindă și îți spui: “Îmi place de mine!” sau “Mă simt specială!”? Acele momente în care ai atât de multă încredere în tine, momente în care te apreciezi pentru ceea ce ești și ceea ce faci. În 2013 Alexandra a plecat la drum cu visul de a crea cât mai multe astfel de momente memorabile pentru femei și așa a lansat Inspire Studio care la început se ocupa de remodelare corporală. Eu m-am alăturat echipei Inspire Studio în 2015, după o discuție la un ceai la noi în sufragerie, în ajunul Crăciunului. 

2. Cine sunt membri fondatori și oamenii din spatele poveștii?
Înainte de orice business noi suntem prietene! :) Ne-am reîntâlnit în Avon în urmă cu aproximativ 10 ani și acolo ne-am reconectat, noi fiind colege de școală generală. Experiența din corporație și faptul că am coordonat echipe de vânzări, ne-a ajutat încă de la început să avem o viziune pe termen lung.
Suntem “o pereche perfectă” și ne calibrăm și ne completăm mereu. Ale e calculată, echilibrată, mereu gândește la rece problema, ea e cu calculele și cu gestionarea banilor, eu sunt mai impulsivă însă știu că am doza de energie și entuziasm necesară unei bune funcționări. 

3. Povestește-ne puțin despre echipa Inspire. Cât de importanți sunt oamenii într-un astfel de business?

Mă întreba cineva zilele trecute ce lecție importantă am învățat noi ca antreprenori în toți acești ani și cred că cel mai important lucru într-un business sunt oamenii. Asta e lecția. Nu poți face nimic singur. 
Am ajuns la final de 2019 să avem o familie, o gașcă de oameni faini, oameni care ne spun azi  “că s-au regăsit”, că “fac parte dintr-o familie” un mediu unde viețile lor “se schimbă așa cum n-ar fi îndrăznit să viseze”. 
De aici ne vine împlinirea ca antreprenori și ca oameni. Știm că am făcut diferența în viața cuiva. Pentru asta ne trezim dimineața și o luăm de la capăt și mergem entuziasmate la muncă. Pentru că știm că datorită nouă și a ceea ce am creat împreună, o mulțime de oameni sunt fericiți. Mai întâi echipa și mai apoi clienții mulțumiți care revin și ne aleg pe noi iar și iar.



4. Ce anume face diferit Inspire Studio, vis-a-vis de alte saloane? Sau mai concret, de ce voi?

E simlplu, pentru că ne pasă! Pentru că facem ceea ce facem din pasiune, toți cei 15 câți suntem! Am ales să facem asta pentru că dincolo de motivația financiară mai există ceva și mai important, starea de bine pe care o transmitem clienților și feedback-urile pe care ei ni le împărtașesc mereu. 
Clienții spun că Inspire e locul de unde se încarcă de bine, de energie, unde învață să se aprecieze mai mult, unde își găsesc momentele de liniște, relaxare într-o zi agitată sau stresantă, locul de unde pleacă fericiți, locul unde au încredere în angajați pentru că știu că vor primi cea mai bună soluție pentru ei indiferent dacă e vorba de îngrijire corporală, cosmetică, coafor, manichiură sau masaj. 

5. Toată lumea este focusată mai nou pe un stil de viață bio, pe produse eco, vegane. Se aplică asta la saloanele voastre? Cum alegeți produsele pe care le folosiți?
Da, așa este și asta ne bucură tare! Încă de la început noi promovăm un stil de viață sănătos, 
Protejăm natura și planeta și avem mare grijă la ce produse alegem să folosim în salon. De mai bine de 4 ani folosim, pe partea de facial și corporal brandul Naturys, 100% biocertificat și natural. De aproximativ 2 ani am introdus Jessica, oje clasice și semipermanente care nu conțin 7 din cele mai toxice substanțe, iar în curând vom avea un brand bio și pe partea de coafor (dar până nu se concretizează nu vreau să spun mai multe ).
În 2019  ne-am luat curaj să mai deschidem un drum: acela de a deveni distribuitori naționali de produse cosmetice naturale și bio 100% Naturys, pentru că foloseam deja produsele lor de mai mulți ani, celebra companie italiană Bema Cosmetici ne-a acordat această șansă de a crea o piață în România pentru produse ce pun pe primul plan sănătatea și binele clienților pe termen lung.
6. Care dintre serviciile pe care le oferiți este preferatul tău și de ce?
Foarte grea întrebarea pentru că fiecare serviciu este unic și îți aduce bucurie și starea de bine. Dacă mă ridic de pe scaunul din coafor spun “părul meu e fericit”, dacă tocmai ies de la un masaj de relaxare spatele meu e fericit maxim , după un tratament facial mă simt super relaxată și știu că toată fața îmi zâmbește, mereu mă deconectez  la remodelare după o săptămână încărcată (foarte des adorm în saună).
Concluzia e că nu pot alege un serviciu preferat. Dar dacă ar fi să ajung pe o insulă pustie și ar trebui să iau cu mine 3 lucruri, acestea ar fi: sauna și cei trei tehnicieni maseuri.  Sunt 4 lucruri 🤫 poate nu observă nimeni.

7. Ce îți place cel mai mult la jobul tău?
Sunt foarte recunoscătoare pentru faptul că am privilegiul să fac ceea ce fac și să mă înconjor de atâția oameni minunați.
Pasiunea pentru a crea o lume mai bună printr-un business frumos, o echipă extraordinară pe care știm că ne putem baza 100% și un loc unde fiecare client se simte special, ne motivează să ajungem la cât mai mulți oameni și să avem mereu curaj și încredere în noi!

8. Care este cea mai mare provocare cu care te-ai întâlnit până acum pe piața saloanelor de înfrumusețare?

Nu știu dacă aș putea spune că am întâlnit provocări în branșa noastră neaparat, fiecare business e unic și fiecare încearcă să ofere ce e mai bun. Cred însă cu tărie că indiferent de business, corectitudinea, sinceritatea și calitatea sunt cele care fac diferența.
Mă bucur că suntem amândouă în povestea asta, eu și Ale. Am trecut prin multe și afacera a avut suișuri și coborâșuri. Închideam de mult dacă eram singure. Împreună am reușit să facem ceea ce avem azi. 
Poate că asta este una din greșelile antreprenoriatului românesc. Multă lume crede că dacă ești singur e mai bine, nu mai împarți cu nimeni nimic, dar ideea la finalul zilei este să ai ce să împarți. 



9. Cum vă promovați serviciile și produsele pe care le folosiți?  Este dificil să ajungeți la clienții voștri cu promovarea?

În principiu multe lucruri se întamplă online, avem o pagină de facebook și un site de prezentare al salonului, ambele ne ajută mult. Suntem recunoscătoare faptului că nu doar noi ne promovăm ci și clienții pentru că ne recomandă mai departe.
Avem încheiate parteneriate cu companii și am intrat astfel în pachetul de  beneficii ai angajaților de la companii precum Continental, Stefanini, Faurecia și Group Antolin.

10. Ce planuri aveți pe viitor și la ce noutăți v-ați gândit să aduceți în saloanele Inspire Studio?
Oooo cu ce să încep? 
Ce ne dorim în următorii 2 ani și deja facem demersuri în acest sens sunt: un sediu mai mare pentru salonul din Sibiu (probabil în 2021) și acreditarea și dotarea unei școli de formare profesională “Inspire Academy” probabil undeva la început de 2022. Cam atât pot dezvălui, oricum e prima dată când menționez public de Inspire Academy, așa că sper sa fie cu noroc! ☘️️

11. Foarte frumos. Acum spune-ne cum pot lua clienții contact cu voi și unde vă pot găsi?

Clienții ne găsesc în Sibiu sau Șelimbăr zilnic de la 9 la 21, adresele, telefoanele și toate detaliile pe www.inspirestudio.ro

În final vreau să vă felicit pe voi pentru o astfel de inițiativă! E o idee extraordinară și mă simt privilegiată să mă număr printre oamenii invitați de voi  să facă parte din acest proiect! Sunt bucuroasă că sunt un People of Sibiu. Chiar sunt! Chiar suntem și ne dorim să avem un aport la dezvoltarea acestui oraș minunat și să facem o diferență cât de mică în viața oamenilor care trec pragul saloanelor noastre.
Vă mulțumesc!